duminică, 4 decembrie 2011


Ma terezesc plangand cu tine-n gand
Oare stii cat mi-e de dor?
As vrea sa pot zbura iubirea mea
Pana dincolo de nori

Ma tineai in brate,m-alintai
Atunci cand eram trista ma linisteai,
Im spuneai mereu ca eu sunt tot ce ai.
Mi-amintesc de tine cand zambeai
Ai fost pentru mine o parte din rai
Erai ploaia din cer atunci cand ma sarutai.

Ma trezesc plangand cu tine-n gand
Oare stii cat mi-e de dor?
As vrea sa pot zbura iubirea mea
Pana dincolo de nori
Numai tu ai putea
Sa-mi faci intreaga inima
Si sam spui ca ma iubesti
Dar pare mult preatarziu

Am renuntat la multe in viata mea
Doar un singur lucru nu pot uita
Amintirea ta e tot ce mi-a ramas.
Mi-amintesc de tine cand zambeai
Ai fost pentru mine o parte din rai
Erai ploaia din cer cand ma sarutaï.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu